ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ–ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ-ΑΛΛΑΓΕΣ-ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Σκοπός της Achrys είναι να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές σας. Σε κάθε περίπτωση όμως, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, που περιγράφεται αναλυτικά στη συνέχεια.

Στην Achrys έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ή λάβατε ως δώρο και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο. Οι αλλαγές στο ηλεκτρονικό κατάστημα γίνονται δεκτές εντός 30 ημερών, από την ημερομηνία αγοράς.

Εφόσον η αλλαγή σας πραγματοποιείται σε περίοδο εκπτώσεων, η τιμή του επιστρεφόμενου προϊόντος είναι αυτή που έχει την ημέρα της αλλαγής. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ένα προϊόν που πωλείται με έκπτωση στην ημερομηνία της αλλαγής και να επιλέξετε ένα προϊόν επίσης με έκπτωση, η διαφορά της αξίας των δύο προϊόντων που θα προκύψει, θα καταβληθεί σε χρήματα είτε από τον πελάτη, είτε από την Achrys, ανάλογα με το αν το νέο επιλεγμένο προϊόν είναι φθηνότερο ή ακριβότερο.

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κατά τη διάρκεια τον εκπτώσεων ένα προϊόν που αγοράστηκε χωρίς έκπτωση, με ένα άλλο που δεν έχει επίσης έκπτωση, (διότι ανήκει στη νέα συλλογή), τότε η αλλαγή θα πραγματοποιηθεί στις αρχικές τιμές των δύο ειδών.

Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε τα προϊόντα εφόσον τηρήσετε την ακόλουθη διαδικασία.

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης εντός αποκλειστικής προθεσμίας 15 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που εσείς ή ένα τρίτο υποδεικνυόμενο από εσάς πρόσωπο, παρέλαβε τα προϊόντα.

Εντός της παραπάνω προθεσμίας οφείλετε να ενημερώσετε την εταιρία, (ACHRYS IKE Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία, Νευροκοπίου 18, 11855, Βοτανικός Αθήνα, τηλ. 210 008 6975, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, με την αποστολή σαφούς δήλωσης υπαναχώρησης. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να στείλετε πλήρως συμπληρωμένη, την ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ή την ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Θα πρέπει να συμπληρωθεί πλήρως με όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως όνομα και επώνυμο, email, τηλέφωνο επικοινωνίας, τον αριθμό παραγγελίας και στο πεδίο, «Δήλωση Υπαναχώρησης», να δηλώσετε την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης.

Στο ίδιο πεδίο μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε και οτιδήποτε άλλο θέλετε να περιγράψετε εσείς ως σχόλιο.

Σε περίπτωση που πληρώσατε με αντικαταβολή, (ισχύει μόνο για την Ελλάδα), στη ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ θα πρέπει να συμπληρώσετε επίσης και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό τραπέζης, (αριθμό λογαριασμού, ΙΒΑΝ του ιδίου λογαριασμού και όνομα δικαιούχου), στον οποίο θα σας πιστωθούν τα χρήματα της επιστρεφόμενης αγοράς.

Τη φόρμα επιστροφής, μπορείτε επίσης να τη βρείτε στη συσκευασία παράδοσης της παραγγελίας σας. Εάν το προτιμάτε, μπορείτε να την στείλετε με email, στην Achrys στη διεύθυνση eshop@achrys.gr

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να τοποθετήσετε τη φόρμα επιστροφής πλήρως συμπληρωμένη μαζί με το/τα προϊόν/ προϊόντα προς επιστροφή, στην αρχική τους συσκευασία.

Για την Ελλάδα, καλέστε την ACS.
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.acscourier.net εισάγετε τον αριθμό φορτωτικής της παραγγελίας σας και βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του κοντινότερου σταθμού ACS. Εναλλακτικά, εάν δυσκολεύεστε να βρείτε κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας, καλέστε στα κεντρικά, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 210 81 90 000.

Εάν χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία της ACS, έχετε ΔΩΡΕΑΝ έξοδα επιστροφής για την πρώτη αλλαγή. Δεν αναλαμβάνουμε κόστος και ευθύνη για είδη που επιστρέφονται με άλλο τρόπο, εκτός των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς ACS με την οποία συνεργαζόμαστε.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να επιστρέψετε το/τα είδος/ είδη της παραγγελίας σας με οποιοδήποτε άλλο τρόπο ή πραγματοποιήσετε αλλαγή για περισσότερες από μία φορές στην εκάστοτε παραγγελία, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν εσάς. Επιπλέον, σε αυτή την περίπτωση, η Achrys δεν φέρει καμία ευθύνη για πιθανή απώλεια, ή καταστροφή του δέματος.

Εσείς φέρετε την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των προϊόντων, που θα προκύψει από τον δικό σας ακατάλληλο χειρισμό.

Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων, η Achrys θα προβεί σε έλεγχο της κατάστασης αυτών. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα, θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα, (εκτός της δοκιμής τους για τη βεβαίωση του σωστού νούμερου) και να βρίσκονται στην άριστη κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, τόσο τα ίδια, όσο και τα υλικά συσκευασίας τους και οι ειδικές σημάνσεις τους, (καρτελάκια). Η ποιότητα της επανασυσκευασίας του προϊόντος αποτελεί δική σας ευθύνη. Η συσκευασία στην οποία παραλάβατε τα προϊόντα της Αchrys σας δίνει την δυνατότητα να την επαναχρησιμοποιήσετε και να τα συσκευάσετε κλείνοντας την με την ειδική δεύτερη αυτοκόλλητη ταινία.

Δικαιούμαστε ωστόσο να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων, μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα και ελέγξουμε την κατάσταση τους, η οποία θα πρέπει να είναι άριστη, όπως ήταν κατά την αποστολή τους.

Ελλιπή, κατεστραμμένα, φθαρμένα, λερωμένα είδη, που αντικειμενικά αξιολογούμε στην Achrys ότι έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται στον πελάτη.

Επιστροφές/αλλαγές σε προϊόντα όπως εσώρουχα, κάλτσες, μάσκες, δεν γίνονται δεκτές για λόγους υγιεινής εφόσον ανοιχτεί η συσκευασία.

Εάν τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία και όροι, η Achrys θα εγκρίνει την επιστροφή των προϊόντων και θα σας επιστραφεί η αξία των προϊόντων, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που έγινε η ενημέρωση για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Αλλαγές προϊόντων που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα, (e-shop) της Achrys μπορούν να αλλαχθούν μόνο στο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop).

Ακύρωση Παραγγελίας

Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την online παραγγελία σας, που έχετε καταχωρήσει στο achrys.gr, παρακαλούμε διαβάστε τις παρακάτω οδηγίες.

Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί αλλά το προϊόν δεν έχει ακόμα αποσταλεί

Καλέστε το 2100086975 ή χρησιμοποιήστε την φόρμα επικοινωνίας αναφέροντας των κωδικό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας. Ο υπεύθυνος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Σημείωση. Εάν έχει πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε ηλεκτρονική πληρωμή (Πιστωτική κάρτα ή PayPal) για την εξόφληση της παραγγελίας, τα χρήματα επιστρέφονται αποκλειστικά και μόνο με τον αντίστοιχο τρόπο που χρησιμοποιήσατε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, χωρίς καμία επιβάρυνση. Για παράδειγμα, έαν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα τα χρήματα θα επιστραφούν στην πιστωτική σας κάρτα.

Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και το προϊόν έχει ήδη αποσταλεί

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αποσταλεί υπόκειται στην διαδικασία Επιστροφής Προϊόντος, παρακαλούμε ανατρέξτε στην σχετική ενότητα για περισσότερες πληροφορίες και ακολουθήστε την αντίστοιχη διαδικασία.

Επιστροφή Εσφαλμένων ή Ελαττωματικών Προϊόντων
Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν ή υπήρξε σφάλμα κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας, όπως για παράδειγμα αποστολή λάθους κωδικού, μεγέθους κ.α., σε σχέση με αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την επιστροφή του, με την προαναφερόμενη ίδια διαδικασία των επιστροφών.

Κατά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, η Achrys θα προβεί σε έλεγχο της κατάστασης αυτού και στη διαπίστωση του ελαττώματος ή του σφάλματος στην εκτέλεση της παραγγελίας.

Εάν επιθυμείτε αντικατάσταση με άλλο προϊόν, θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία, φυσικά χωρίς χρέωση μεταφορικών. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα εάν επιθυμείτε το είδος που αρχικά παραγγείλατε σε άλλο μέγεθος ή χρώμα, να έχει εξαντληθεί.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος ή αυτή δεν είναι δυνατή εξαιτίας έλλειψης διαθεσιμότητας, θα σας επιστρέψουμε το ποσό ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας. Η ακριβής διαδικασία ακολουθεί στην επόμενη ενότητα «Επιστροφές Χρημάτων».

Επιστροφές Χρημάτων
Με την παραλαβή του επιστρεφόμενου είδους ξεκινάει η διαδικασία έγκρισης της επιστροφής. Η διαδικασία ελέγχου του προϊόντος και επιστροφής των χρημάτων σας. Τα προϊόντα ελέγχονται ως προς το αν πληρούν τους προαναφερόμενους όρους και προϋποθέσεις.

Εφόσον η επιστροφή γίνει δεκτή, θα ενημερωθείτε με e-mail, για την επιστροφή των χρημάτων σας ανάλογα με τον αρχικό τρόπο πληρωμής σας. Η εταιρία προβαίνει στην προβλεπόμενη σύμφωνα με τα παραπάνω επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποιήσατε στην αρχική σας συναλλαγή.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα

Μόλις γίνει δεκτή η επιστροφή της παραγγελίας σας ξεκινά η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας. Θα ολοκληρωθεί με την πίστωση του ποσού στην κάρτα σας.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με PayPal

Θα πραγματοποιηθεί με πίστωση του ποσού στον PayPal λογαριασμό σας.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με Αντικαταβολή (ισχύει μόνο για την Ελλάδα).
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει στον αριθμό λογαριασμού που θα μας δηλώσετε στην Φόρμα Επιστροφής. Θα σας ζητηθεί να μας καταγράψετε το όνομα της τράπεζας, το όνομα κατόχου του λογαριασμού και τον κωδικό IBAN. Τις ανωτέρω πληροφορίες θα μας τις γράψετε στα αντίστοιχα πεδία στη «ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ». Μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες στο statement του λογαριασμού σας, ή να τις ζητήσετε από την τράπεζά σας. Μπορείτε να ελέγξετε την πίστωση του ποσού στον online τραπεζικό σας λογαριασμό, ή επικοινωνώντας με την τράπεζα.